Často sa pýtate

Aká je cena prepravy?

Cena prepravy je stanovená jednoducho to do 150EUR je 4,90eur a nad 150 EUR zdarma. Ak si zvolíte dodanie do výdajných miest alebo do boxov je cena prepravy 3,90 EUR. Poplatok za platbu dobierkou je 2 EUR. Uvedené ceny sú s DPH.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 15 / 1

Kedy dostanem môj tovar?

Približné termíny dodania tovaru nájdete pri každom výrobku pod ikonkou vložiť do košíka. Termíny sú orientačné a závisia od sezónnosti a vyťaženosti skladov a kuriérov.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 4 / 4

Je možné tovar vidieť osobne a aj vybrať si osobný odber?

Áno je to možné, máme v Trenčíne na našej adrese veľkú predajňu kde je vidieť väčšinou tovaru naživo a zároveň je možný na danej adrese aj osobný odber. Avšak nie je možné zaplatiť tovar pri osobnom odbere v hotovosti ale len platobnou kartou alebo bankovým prevodom.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 21 / 0

Kategórie

Doprava
Aká je cena prepravy?

Cena prepravy je stanovená jednoducho to do 150EUR je 4,90eur a nad 150 EUR zdarma. Ak si zvolíte dodanie do výdajných miest alebo do boxov je cena prepravy 3,90 EUR. Poplatok za platbu dobierkou je 2 EUR. Uvedené ceny sú s DPH.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 15 / 1

Kedy dostanem môj tovar?

Približné termíny dodania tovaru nájdete pri každom výrobku pod ikonkou vložiť do košíka. Termíny sú orientačné a závisia od sezónnosti a vyťaženosti skladov a kuriérov.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 4 / 4

Je možné tovar vidieť osobne a aj vybrať si osobný odber?

Áno je to možné, máme v Trenčíne na našej adrese veľkú predajňu kde je vidieť väčšinou tovaru naživo a zároveň je možný na danej adrese aj osobný odber. Avšak nie je možné zaplatiť tovar pri osobnom odbere v hotovosti ale len platobnou kartou alebo bankovým prevodom.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 21 / 0

Produkty a objednávky
Čo ak chcem upraviť výrobky na mieru ?

Produkty sa dajú upraviť na mieru len tie , ktoré majú túto možnosť spomenutú v popise produktu. V takom prípade nás kontaktuje kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e- mailom alebo na našej infolinke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Musím sa registrovať ak objednávam tovar?

Nie, môžete nakúpiť ako hosť na konci v košíku a následne len dostať tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 3 / 0

Nerozumiem tovaru alebo si neviem vybrať,. Ako mám postupovať?

Ak potrebujete technickú podporu najlepšie je nm napísať do nášho online chatu ktorý je dole na pravé strane stránky a tam Vám náš tam poradcov veľmi rád pomôže , prípadne ak sú zaneprázdnení zavolajte nám na naše call centrum alebo napíšte email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 1

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ Vám objednávka mešká chcete vedieť dodacie doby prosím kontaktujte nás na našom call centre alebo emailom


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 1

Neprešla mi platba kartou, ako mám postupovať?

Ak Vám neprešla platba , kartou tak zvyčajne náš zamestnanec Vám pošle link nasledujúci deň a môžete zaplatiť znova, ak náhodou chcete zmeniť spôsob platby napíšte nám prosím email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. Jeden krát môžete bezplatne zmeniť doručovaciu adresu, pokiaľ nebudete na mieste dodacej adresy v deň príchodu kuriéra.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Čo je súčasťou produktu a čo sa považuje za príslušenstvo?

Na obrázkoch produktov môže byť zobrazené rôzne príslušenstvo alebo dekorácia, ktoré nie sú súčasťou balenia produktu. Zoznam dodávaných dielov je uvedený v popise produktu. Odporúčané príslušenstvo je možné objednať samostatne a často sa zobrazuje pod údajmi o produkte, alebo v zložke „Súvisiaci tovar“.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem objednať aj produkt, ktorý na vašom e-shope neviem nájsť?

Áno, je to možné. Kontaktujte nás (najlepšie na online podpore alebo emailom ) a povedzte nám, čo zháňate. Ak to bude možné, pošleme vám link na konkrétny produkt, prípadne vám skúsime poradiť obdobnú alternatívu.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem si u Vás uskladniť objednaný tovar a určiť presný termín doručenia?

Áno. Objednané výrobky môžeme bezplatne uskladňovať až do požadovaného termínu (maximálne do 3 mesiacov). Upozorňujeme, že táto služba sa nevzťahuje na tovar objednaný s platbou na dobierku, ale iba na objednávky s platbou vopred prevodom na účet alebo na platbu kartou online.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Sú obrázky produktov a ich farebné varianty plne totožné s farebným odtieňom produktu v skutočnosti?

Väčšinou áno avšak rozdiely podľa skutočnosti môžu byť, je to v závislosti aj od kvality monitora ako aj od nesvietenia produktu počas fotografovania.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Reklamácie a vrátenie tovaru
Ako môžem vrátiť tovar, ktorý som objednal?

Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte online formulár na stránke, ktorý sa nachádza v pätičke hlavnej stránky. Po vyplnení tovar zabaľte a zašlite na našu adresu prostredníctvom kuriéra. Tovar musí byť nepoužitý, v rovnakom stave, v akom bol prijatý a v pôvodnom obale.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 5 / 3

Koľko času mám na vrátenie tovaru?

Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Kedy dostanem späť svoje peniaze za vrátený tovar?

Po obdržaní vráteného tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze do 14 dní.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Kto zaplatí za poštovné pri vrátení tovaru?

Ak chcete vrátiť tovar, náklady na poštovné sú na vašej strane a dopravcu si vyberáte sami, pokiaľ nie je výrobok chybný ,poškodený alebo ste nedostali zlý tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Ako sa môžem obrátiť na zákaznícky servis, ak mám ďalšie otázky?

Môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e-mailom alebo na našom callcentre. Naše kontaktné údaje nájdete v sekcii "Kontaktujte nás" na našej webovej stránke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Čo sa stane, ak je vrátený tovar poškodený?

Ak je tovar, ktorý nám vrátite, poškodený, môžeme z peňazí, ktoré máme vrátiť, odpočítať hodnotu za poškodenie prípadne nevyplatiť celú sumu ak je poškodený celý vrátený tovar.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Môžem vymeniť tovar namiesto jeho vrátenia?

Nie, výrobky nezamieňame, tovar normálne vráťte a my Vám vrátime výrobok. Nový tovar si objednajte ako novú objednávku


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Čo mám robiť, ak je tovar poškodený, keď ho doručíte?

V tomto prípade sa rozlišujú dva spôsoby prepravy:

  • TOPTRANS – Pri tomto prepravcovi ako je aj napísané v obchodných podmienkach musíte vykonať fyzickú kontrolu rozbalením balíka pred kuriérom, keďže podpisom prevzatia potvrdzujete že tovar ste prevzali bez výhrad a tým strácate možnosť uplatniť si reklamáciu.
  • Ak je tovar prepravovaný dopravcami ako / DPD, SPS,GLS, 123 Kuriér/ tak fyzická kontrola obsahu balíka ie je nutná , jedine skontrolujete či nie je poškodený obal. Ak je aj napriek nepoškodenia obalu zásielka poškodená , ihneď nás kontaktujte a zašlite nám obrázky poškodenia. Potom sa rozhodneme, či vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.

Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Môžem vrátiť tovar, ak mi nesedí veľkosť alebo farba?

Áno, môžete vrátiť tovar a to do 14 dní od nákupu, ak vám nesedí veľkosť alebo farba. Avšak, poštovné za vrátenie tovaru bude na vašej strane.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Aký spôsob platby môžem použiť na vrátenie peňazí?

Vrátenie peňazí uskutočňujeme bankovým prevodom a to do 14 dní od vystavenia dobropisu. Ak neuvediete do odstúpenia bankový účet budete na to vyzvaní.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem vrátiť tovar, ktorý bol v zľave alebo v akcii?

Áno, tovar zakúpený v zľave alebo v akcii môžete vrátiť rovnako, ako bežný tovar a to v lehote do 14 dní od doručenia zásielky.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem vrátiť tovar zakúpený na firmu alebo živnosť:

Je nám ľúto ale predaj pri predaji na obchodnú spoločnosť alebo živnosť sa neriadi spotrebiteľským zákonom ale obchodným . Tým pádom vrátenie tovaru nie je možné ani jeho výmena za iný.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Zaregistrujte sa a získajte 5% zľavu na prvý nákup