Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?


Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. Jeden krát môžete bezplatne zmeniť doručovaciu adresu, pokiaľ nebudete na mieste dodacej adresy v deň príchodu kuriéra.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Často kladené otázky z rovnakej kategórie

Čo ak chcem upraviť výrobky na mieru ?

Produkty sa dajú upraviť na mieru len tie , ktoré majú túto možnosť spomenutú v popise produktu. V takom prípade nás kontaktuje kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e- mailom alebo na našej infolinke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Musím sa registrovať ak objednávam tovar?

Nie, môžete nakúpiť ako hosť na konci v košíku a následne len dostať tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 3 / 0

Nerozumiem tovaru alebo si neviem vybrať,. Ako mám postupovať?

Ak potrebujete technickú podporu najlepšie je nm napísať do nášho online chatu ktorý je dole na pravé strane stránky a tam Vám náš tam poradcov veľmi rád pomôže , prípadne ak sú zaneprázdnení zavolajte nám na naše call centrum alebo napíšte email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 1

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ Vám objednávka mešká chcete vedieť dodacie doby prosím kontaktujte nás na našom call centre alebo emailom


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 1

Zaregistrujte sa a získajte 5% zľavu na prvý nákup