Čo mám robiť, ak je tovar poškodený, keď ho doručíte?
V tomto prípade sa rozlišujú dva spôsoby prepravy:
- TOPTRANS – Pri tomto prepravcovi ako je aj napísané v obchodných podmienkach musíte vykonať fyzickú kontrolu rozbalením balíka pred kuriérom, keďže podpisom prevzatia potvrdzujete že tovar ste prevzali bez výhrad a tým strácate možnosť uplatniť si reklamáciu.
- Ak je tovar prepravovaný dopravcami ako / DPD, SPS,GLS, 123 Kuriér/ tak fyzická kontrola obsahu balíka ie je nutná , jedine skontrolujete či nie je poškodený obal. Ak je aj napriek nepoškodenia obalu zásielka poškodená , ihneď nás kontaktujte a zašlite nám obrázky poškodenia. Potom sa rozhodneme, či vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.
Často kladené otázky z rovnakej kategórie
Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte online formulár na stránke, ktorý sa nachádza v pätičke hlavnej stránky. Po vyplnení tovar zabaľte a zašlite na našu adresu prostredníctvom kuriéra. Tovar musí byť nepoužitý, v rovnakom stave, v akom bol prijatý a v pôvodnom obale.
Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu.
Po obdržaní vráteného tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze do 14 dní.
Ak chcete vrátiť tovar, náklady na poštovné sú na vašej strane a dopravcu si vyberáte sami, pokiaľ nie je výrobok chybný ,poškodený alebo ste nedostali zlý tovar