Čo mám robiť, ak je tovar poškodený, keď ho doručíte?


V tomto prípade sa rozlišujú dva spôsoby prepravy:

  • TOPTRANS – Pri tomto prepravcovi ako je aj napísané v obchodných podmienkach musíte vykonať fyzickú kontrolu rozbalením balíka pred kuriérom, keďže podpisom prevzatia potvrdzujete že tovar ste prevzali bez výhrad a tým strácate možnosť uplatniť si reklamáciu.
  • Ak je tovar prepravovaný dopravcami ako / DPD, SPS,GLS, 123 Kuriér/ tak fyzická kontrola obsahu balíka ie je nutná , jedine skontrolujete či nie je poškodený obal. Ak je aj napriek nepoškodenia obalu zásielka poškodená , ihneď nás kontaktujte a zašlite nám obrázky poškodenia. Potom sa rozhodneme, či vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.

Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 4 / 3

Často kladené otázky z rovnakej kategórie

Ako môžem vrátiť tovar, ktorý som objednal?

Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte online formulár na stránke, ktorý sa nachádza v pätičke hlavnej stránky. Po vyplnení tovar zabaľte a zašlite na našu adresu prostredníctvom kuriéra. Tovar musí byť nepoužitý, v rovnakom stave, v akom bol prijatý a v pôvodnom obale.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 14 / 10

Koľko času mám na vrátenie tovaru?

Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 3 / 5

Kedy dostanem späť svoje peniaze za vrátený tovar?

Po obdržaní vráteného tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze do 14 dní.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 7

Kto zaplatí za poštovné pri vrátení tovaru?

Ak chcete vrátiť tovar, náklady na poštovné sú na vašej strane a dopravcu si vyberáte sami, pokiaľ nie je výrobok chybný ,poškodený alebo ste nedostali zlý tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 6

Overené našimi zákazníkmi

Pozrite si vybrané hodnotenia našich zákazníkov.

Výhody:
Tovar, ktory som potrebovala Moznost dorucenia do boxu Dobra cena
Pečať overené zákazníkmi

Lucia T. 26.11.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Kvalitne Dobre zabalene
Pečať overené zákazníkmi

Juraj R. 27.11.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Promptne vybavenie objednávky Ďakujem
Celkový názor:
Kulisy do botníka sedeli rozmerom, avšak pre montáž stredového upevnenia sa skrutky s kĺbom z pôvodneho uchytenia nedali použiť. Ale aj tak ďakujem pomohli ste mi. Botník zase funguje. Prajem Vám hodne úspechov.
Pečať overené zákazníkmi

Eduard M. 26.11.2025

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
dobrý tovar, rýchle dodanie.
Pečať overené zákazníkmi

Stella T. 21.11.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Široká ponuka tovaru Výhodné ceny
Pečať overené zákazníkmi

Tomáš G. 21.11.2025

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Prehladna stranka, rychle dodanie.
Pečať overené zákazníkmi

Oľga Ž. 19.11.2025

5.005.005.005.005.00