Neprešla mi platba kartou, ako mám postupovať?


Ak Vám neprešla platba , kartou tak zvyčajne náš zamestnanec Vám pošle link nasledujúci deň a môžete zaplatiť znova, ak náhodou chcete zmeniť spôsob platby napíšte nám prosím email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Často kladené otázky z rovnakej kategórie

Čo ak chcem upraviť výrobky na mieru ?

Produkty sa dajú upraviť na mieru len tie , ktoré majú túto možnosť spomenutú v popise produktu. V takom prípade nás kontaktuje kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e- mailom alebo na našej infolinke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Musím sa registrovať ak objednávam tovar?

Nie, môžete nakúpiť ako hosť na konci v košíku a následne len dostať tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 3 / 0

Nerozumiem tovaru alebo si neviem vybrať,. Ako mám postupovať?

Ak potrebujete technickú podporu najlepšie je nm napísať do nášho online chatu ktorý je dole na pravé strane stránky a tam Vám náš tam poradcov veľmi rád pomôže , prípadne ak sú zaneprázdnení zavolajte nám na naše call centrum alebo napíšte email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 1

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ Vám objednávka mešká chcete vedieť dodacie doby prosím kontaktujte nás na našom call centre alebo emailom


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 1

Overené našimi zákazníkmi

Pozrite si vybrané hodnotenia našich zákazníkov.

Výhody:
Rýchlosť
Slabiny:
Nič
Pečať overené zákazníkmi

Miroslav G. 29.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Oceňujem,ze tovar doručujú do boxov Packety
Pečať overené zákazníkmi

Sylvia M. 28.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
našiel som čo potrebujem
Pečať overené zákazníkmi

Juraj M. 25.10.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
rýchlosť doručenia a cena
Pečať overené zákazníkmi

Martin O. 25.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
100%
Pečať overené zákazníkmi

Juraj Z. 25.10.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Spokojnost moc
Pečať overené zákazníkmi

Milan Z. 27.10.2024

5.005.005.005.005.00