Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť tovar, ktorý som objednal?

Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte online formulár na stránke, ktorý sa nachádza v pätičke hlavnej stránky. Po vyplnení tovar zabaľte a zašlite na našu adresu prostredníctvom kuriéra. Tovar musí byť nepoužitý, v rovnakom stave, v akom bol prijatý a v pôvodnom obale.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 5 / 3

Koľko času mám na vrátenie tovaru?

Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Kedy dostanem späť svoje peniaze za vrátený tovar?

Po obdržaní vráteného tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze do 14 dní.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Kto zaplatí za poštovné pri vrátení tovaru?

Ak chcete vrátiť tovar, náklady na poštovné sú na vašej strane a dopravcu si vyberáte sami, pokiaľ nie je výrobok chybný ,poškodený alebo ste nedostali zlý tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Ako sa môžem obrátiť na zákaznícky servis, ak mám ďalšie otázky?

Môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e-mailom alebo na našom callcentre. Naše kontaktné údaje nájdete v sekcii "Kontaktujte nás" na našej webovej stránke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Čo sa stane, ak je vrátený tovar poškodený?

Ak je tovar, ktorý nám vrátite, poškodený, môžeme z peňazí, ktoré máme vrátiť, odpočítať hodnotu za poškodenie prípadne nevyplatiť celú sumu ak je poškodený celý vrátený tovar.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Môžem vymeniť tovar namiesto jeho vrátenia?

Nie, výrobky nezamieňame, tovar normálne vráťte a my Vám vrátime výrobok. Nový tovar si objednajte ako novú objednávku


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Čo mám robiť, ak je tovar poškodený, keď ho doručíte?

V tomto prípade sa rozlišujú dva spôsoby prepravy:

  • TOPTRANS – Pri tomto prepravcovi ako je aj napísané v obchodných podmienkach musíte vykonať fyzickú kontrolu rozbalením balíka pred kuriérom, keďže podpisom prevzatia potvrdzujete že tovar ste prevzali bez výhrad a tým strácate možnosť uplatniť si reklamáciu.
  • Ak je tovar prepravovaný dopravcami ako / DPD, SPS,GLS, 123 Kuriér/ tak fyzická kontrola obsahu balíka ie je nutná , jedine skontrolujete či nie je poškodený obal. Ak je aj napriek nepoškodenia obalu zásielka poškodená , ihneď nás kontaktujte a zašlite nám obrázky poškodenia. Potom sa rozhodneme, či vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.

Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Môžem vrátiť tovar, ak mi nesedí veľkosť alebo farba?

Áno, môžete vrátiť tovar a to do 14 dní od nákupu, ak vám nesedí veľkosť alebo farba. Avšak, poštovné za vrátenie tovaru bude na vašej strane.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 2 / 0

Aký spôsob platby môžem použiť na vrátenie peňazí?

Vrátenie peňazí uskutočňujeme bankovým prevodom a to do 14 dní od vystavenia dobropisu. Ak neuvediete do odstúpenia bankový účet budete na to vyzvaní.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem vrátiť tovar, ktorý bol v zľave alebo v akcii?

Áno, tovar zakúpený v zľave alebo v akcii môžete vrátiť rovnako, ako bežný tovar a to v lehote do 14 dní od doručenia zásielky.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem vrátiť tovar zakúpený na firmu alebo živnosť:

Je nám ľúto ale predaj pri predaji na obchodnú spoločnosť alebo živnosť sa neriadi spotrebiteľským zákonom ale obchodným . Tým pádom vrátenie tovaru nie je možné ani jeho výmena za iný.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Zaregistrujte sa a získajte 5% zľavu na prvý nákup