Produkty a objednávky

Čo ak chcem upraviť výrobky na mieru ?

Produkty sa dajú upraviť na mieru len tie , ktoré majú túto možnosť spomenutú v popise produktu. V takom prípade nás kontaktuje kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e- mailom alebo na našej infolinke.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Musím sa registrovať ak objednávam tovar?

Nie, môžete nakúpiť ako hosť na konci v košíku a následne len dostať tovar


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 3 / 0

Nerozumiem tovaru alebo si neviem vybrať,. Ako mám postupovať?

Ak potrebujete technickú podporu najlepšie je nm napísať do nášho online chatu ktorý je dole na pravé strane stránky a tam Vám náš tam poradcov veľmi rád pomôže , prípadne ak sú zaneprázdnení zavolajte nám na naše call centrum alebo napíšte email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 1

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ Vám objednávka mešká chcete vedieť dodacie doby prosím kontaktujte nás na našom call centre alebo emailom


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 1

Neprešla mi platba kartou, ako mám postupovať?

Ak Vám neprešla platba , kartou tak zvyčajne náš zamestnanec Vám pošle link nasledujúci deň a môžete zaplatiť znova, ak náhodou chcete zmeniť spôsob platby napíšte nám prosím email.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. Jeden krát môžete bezplatne zmeniť doručovaciu adresu, pokiaľ nebudete na mieste dodacej adresy v deň príchodu kuriéra.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Čo je súčasťou produktu a čo sa považuje za príslušenstvo?

Na obrázkoch produktov môže byť zobrazené rôzne príslušenstvo alebo dekorácia, ktoré nie sú súčasťou balenia produktu. Zoznam dodávaných dielov je uvedený v popise produktu. Odporúčané príslušenstvo je možné objednať samostatne a často sa zobrazuje pod údajmi o produkte, alebo v zložke „Súvisiaci tovar“.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem objednať aj produkt, ktorý na vašom e-shope neviem nájsť?

Áno, je to možné. Kontaktujte nás (najlepšie na online podpore alebo emailom ) a povedzte nám, čo zháňate. Ak to bude možné, pošleme vám link na konkrétny produkt, prípadne vám skúsime poradiť obdobnú alternatívu.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Môžem si u Vás uskladniť objednaný tovar a určiť presný termín doručenia?

Áno. Objednané výrobky môžeme bezplatne uskladňovať až do požadovaného termínu (maximálne do 3 mesiacov). Upozorňujeme, že táto služba sa nevzťahuje na tovar objednaný s platbou na dobierku, ale iba na objednávky s platbou vopred prevodom na účet alebo na platbu kartou online.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 0 / 0

Sú obrázky produktov a ich farebné varianty plne totožné s farebným odtieňom produktu v skutočnosti?

Väčšinou áno avšak rozdiely podľa skutočnosti môžu byť, je to v závislosti aj od kvality monitora ako aj od nesvietenia produktu počas fotografovania.


Pomohla vám táto odpoveď? Hodnotenie: 1 / 0

Zaregistrujte sa a získajte 5% zľavu na prvý nákup