Doprava

Aká je cena prepravy?

Cena prepravy je stanovená jednoducho  to do 150EUR je 4,90eur a nad 150 EUR zdarma. Ak si zvolíte dodanie do výdajných miest alebo do boxov je cena prepravy 3,90 EUR. Poplatok za platbu dobierkou je 2 EUR. Uvedené ceny sú s DPH.

Kedy dostanem môj tovar?

Približné termíny dodania tovaru nájdete pri každom výrobku pod ikonkou vložiť do košíka. Termíny sú orientačné a závisia od sezónnosti a vyťaženosti skladov a kuriérov.

Je možné tovar vidieť osobne a aj vybrať si osobný odber?

Áno je to možné, máme v Trenčíne na našej adrese veľkú predajňu kde je vidieť väčšinou tovaru naživo a zároveň je možný na danej adrese aj osobný odber. Avšak nie je možné zaplatiť tovar pri osobnom odbere v hotovosti ale len platobnou kartou alebo bankovým prevodom.

Produkty a objednávky

Čo ak chcem upraviť výrobky na mieru ?

Produkty sa dajú upraviť na mieru len tie , ktoré majú túto možnosť spomenutú v popise produktu. V takom prípade nás kontaktuje kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e-mailom alebo na našej infolinke.

Musím sa registrovať ak objednávam tovar?

Nie, môžete nakúpiť ako hosť na konci v košíku a následne len dostať tovar

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ Vám objednávka mešká chcete vedieť dodacie doby prosím kontaktujte nás na našom call centre alebo emailom

Nerozumiem tovaru alebo si neviem vybrať,. Ako mám postupovať?

Ak potrebujete technickú podporu najlepšie je nm napísať do nášho online chatu ktorý je dole na pravé strane stránky a tam Vám náš tam poradcov veľmi rád pomôže , prípadne ak sú zaneprázdnení zavolajte nám na naše call centrum alebo napíšte email.

Neprešla mi platba kartou, ako mám postupovať?

Ak Vám neprešla platba , kartou tak zvyčajne náš zamestnanec Vám pošle link nasledujúci deň a môžete zaplatiť znova, ak náhodou chcete zmeniť spôsob platby napíšte nám prosím email.

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. Jeden krát môžete bezplatne zmeniť doručovaciu adresu, pokiaľ nebudete na mieste dodacej adresy v deň príchodu kuriéra.

Môžem objednať aj produkt, ktorý na vašom e-shope neviem nájsť?

Áno, je to možné. Kontaktujte nás (najlepšie na online podpore alebo emailom  ) a povedzte nám, čo zháňate. Ak to bude možné, pošleme vám link na konkrétny produkt, prípadne vám skúsime poradiť obdobnú alternatívu.

Môžem si u Vás uskladniť objednaný tovar a určiť presný termín doručenia?

Áno. Objednané výrobky môžeme bezplatne uskladňovať až do požadovaného termínu (maximálne do 3 mesiacov). Upozorňujeme, že táto služba sa nevzťahuje na tovar objednaný s platbou na dobierku, ale iba na objednávky s platbou vopred prevodom na účet alebo na platbu kartou online.

Sú obrázky produktov a ich farebné varianty plne totožné s farebným odtieňom produktu v skutočnosti?

Väčšinou áno avšak rozdiely podľa skutočnosti môžu byť, je to v závislosti aj od kvality monitora ako aj od nesvietenia produktu počas fotografovania. 

Čo je súčasťou produktu a čo sa považuje za príslušenstvo?

Na obrázkoch produktov môže byť zobrazené rôzne príslušenstvo alebo dekorácia, ktoré nie sú súčasťou balenia produktu. Zoznam dodávaných dielov je uvedený v popise produktu. Odporúčané príslušenstvo je možné objednať samostatne a často sa zobrazuje pod údajmi o produkte, alebo v zložke „Súvisiaci tovar“.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť tovar, ktorý som objednal?

Ak chcete vrátiť tovar, vyplňte online formulár na stránke, ktorý sa nachádza v pätičke hlavnej stránky.  Po vyplnení tovar zabaľte a zašlite na našu adresu prostredníctvom kuriéra. Tovar musí byť nepoužitý, v rovnakom stave, v akom bol prijatý a v pôvodnom obale.

Koľko času mám na vrátenie tovaru?

Máte právo vrátiť tovar do 14 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu.

Kedy dostanem späť svoje peniaze za vrátený tovar?

Po obdržaní vráteného tovaru a jeho skontrolovaní vystavíme dobropis a vrátime vám peniaze do 14 dní.

Kto zaplatí za poštovné pri vrátení tovaru?

Ak chcete vrátiť tovar, náklady na poštovné sú na vašej strane a dopravcu si vyberáte sami, pokiaľ nie je výrobok chybný ,poškodený alebo ste nedostali zlý tovar

Čo sa stane, ak je vrátený tovar poškodený?

Ak je tovar, ktorý nám vrátite, poškodený, môžeme z peňazí, ktoré máme vrátiť, odpočítať hodnotu za poškodenie prípadne nevyplatiť celú sumu ak je poškodený celý vrátený tovar.

Môžem vymeniť tovar namiesto jeho vrátenia?

Nie, výrobky nezamieňame, tovar normálne vráťte a my Vám vrátime výrobok. Nový tovar si objednajte ako novú objednávku

Čo mám robiť, ak je tovar poškodený, keď ho doručíte?

V tomto prípade sa rozlišujú dva spôsoby prepravy:

  • TOPTRANS – Pri tomto prepravcovi ako je aj napísané v obchodných podmienkach musíte vykonať fyzickú kontrolu rozbalením balíka pred kuriérom, keďže podpisom prevzatia potvrdzujete že tovar ste prevzali bez výhrad a tým strácate možnosť uplatniť si reklamáciu.
  • Ak je tovar prepravovaný dopravcami ako / DPD, SPS,GLS, 123 Kuriér/ tak fyzická kontrola obsahu balíka ie je nutná , jedine skontrolujete či nie je poškodený obal. Ak je aj napriek nepoškodenia obalu zásielka poškodená , ihneď nás kontaktujte a zašlite nám obrázky poškodenia. Potom sa rozhodneme, či vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze.

 

Môžem vrátiť tovar, ak mi nesedí veľkosť alebo farba?

Áno, môžete vrátiť tovar a to do 14 dní od nákupu, ak vám nesedí veľkosť alebo farba. Avšak, poštovné za vrátenie tovaru bude na vašej strane.

Aký spôsob platby môžem použiť na vrátenie peňazí?

Vrátenie peňazí uskutočňujeme bankovým prevodom a to do 14 dní od vystavenia dobropisu. Ak neuvediete do odstúpenia bankový účet budete na to vyzvaní.

Môžem vrátiť tovar, ktorý bol v zľave alebo v akcii?

Áno, tovar zakúpený v zľave alebo v akcii môžete vrátiť rovnako, ako bežný tovar a to v lehote do 14 dní od doručenia zásielky.

Môžem vrátiť tovar zakúpený na firmu alebo živnosť:

Je nám ľúto ale predaj pri predaji na obchodnú spoločnosť alebo živnosť sa neriadi spotrebiteľským zákonom ale obchodným . Tým pádom vrátenie tovaru nie je možné ani jeho výmena za iný.

Ako sa môžem obrátiť na zákaznícky servis, ak mám ďalšie otázky?

Môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár na našej webovej stránke, e-mailom alebo na našom callcentre. Naše kontaktné údaje nájdete v sekcii "Kontaktujte nás" na našej webovej stránke.






Overené našimi zákazníkmi

Pozrite si vybrané hodnotenia našich zákazníkov.

Celkový názor:
Veľmi rýchly nákup online aj doručenie tovaru
Pečať overené zákazníkmi

Marcela A. 21.09.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rýchly a spoľahlivý
Pečať overené zákazníkmi

Ignác M. 22.09.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
ok
Pečať overené zákazníkmi

Rudo B. 18.09.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rýchle dodanie
Pečať overené zákazníkmi

Štefan K. 18.09.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychly a spolahlivy.
Pečať overené zákazníkmi

Elena V. 20.09.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Velka spokojnost,tovar krasny a rychle dorucenie
Pečať overené zákazníkmi

Luba G. 09.09.2024

5.005.005.005.005.00